Fore Biotherapeutics kondigt Fast Track-aanduiding aan die door FDA is verleend aan FORE8394 voor de behandeling van kankers met BRAF-klasse 1- en klasse 2-wijzigingen

• FORE8934 wordt momenteel geëvalueerd in Fase 1/2a-studie voor de behandeling van gevorderde solide en CZS-tumoren met BRAF-veranderingen
  • Bedrijf is van plan om in 4Q 2022 een wereldwijde fase 2-studie te starten

PHILADELPHIA--()--Fore Biotherapeutics (Fore Bio), een precisie-oncologiebedrijf dat zich toelegt op het ontwikkelen van innovatieve behandelingen die een betere uitkomst bieden voor kankerpatiënten, heeft vandaag aangekondigd dat de Amerikaanse Food en Drug Administration (FDA) Fast Track Designation heeft toegekend ( FTD) tot FORE8934, de experimentele, nieuwe, oraal beschikbare remmer met een klein molecuul voor de behandeling van patiënten met kankers met BRAF Klasse 1 (V600) en Klasse 2 (inclusief fusies) veranderingen die eerdere therapieën hebben uitgeput.

Investors and Media:
Argot Partners