Prokarium benoemt Kristen Albright tot Chief Executive Officer

Kristen Albright, PharmD, Chief Executive Officer of Prokarium (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--Prokarium, een biofarmaceutisch bedrijf dat pioniert op het gebied van oncologie van microbiële immunotherapie, heeft vandaag de benoeming aangekondigd van Kristen Albright, PharmD, als Chief Executive Officer.

Dr. Albright is een ervaren marktleider met brede ervaring in financiën, bedrijfsontwikkeling en bedrijfsvoering. Ze trad in 2018 in dienst bij Prokarium, meest recentelijk als Chief Operating Officer, en heeft leidinggegeven aan de groeiende ontwikkelingsinspanningen van Prokarium in de oncologie, terwijl ze ook een investering van The Wellcom Trust heeft binnengehaald om het leidende vaccinprogramma van het bedrijf voor klinische ontwikkeling te financieren. Ze volgt Ted Fjällman, PhD, die het bedrijf zal blijven steunen als lid van de Raad van Bestuur.

For Prokarium
Kristen Albright