Lincotek benoemt Anthony Gascon tot hoofd Global Operational Excellence van de Group en algemeen manager van Lincotek Medical US Casting and Machining

Lincotek appoints Anthony Gascon as Head of Global Operational Excellence of the Group and General Manager of Lincotek Medical US Casting and Machining (Photo: Business Wire)

PARMA, Italië--()--Lincotek Group, een wereldwijde leverancier van oplossingen voor de medische, lucht- en ruimtevaart en industriële gasturbinemarkten heeft deze week Anthony (Tony) Gascon benoemd tot hoofd Global Operational Excellence van de Group en General Manager van Lincotek Medical US Casting and Machining. Tony zal rapporteren aan Andrea Colombo, CEO van de Lincotek Group.

In zijn functie zal Tony Lincotek helpen bij de implementatie van de routekaart voor operationele uitmuntendheid. Verder heeft hij als taak het bedrijf vooruit te stuwen op het gebied van efficiëntie en klanttevredenheid in alle Lincotek-fabrieken over de hele wereld.

Mediacontact: Francesca Pedrotti, hoofd Global Communication – Lincotek marketing@lincotek.com, +39 345 6203212