Indivumed en Biognosys breiden strategisch partnerschap uit

HAMBURG, Duitsland & SCHLIEREN, Zwitserland--()--Indivumed, ontwikkelaar van 's werelds toonaangevende ontdekkingsplatform voor precisie-oncologie, en Biognosys, een leider in de volgende generatie proteomics-oplossingen voor het ontdekken en ontwikkelen van geneesmiddelen, hebben vandaag aangekondigd dat ze hun strategisch partnerschap om biofarmaceutische klanten te voorzien van immunopeptidomics-inzichten voor het ontdekken van oncologische geneesmiddelen.

De samenwerking wordt gedreven door de unieke capaciteiten van elk bedrijf op het gebied van omics-onderzoek, waarbij Biognosys toonaangevende op massaspectrometrie gebaseerde proteomics-technologie en -oplossingen levert, en Indivumed hoogwaardige monsters en gegevens levert, evenals het op multi-omics gebaseerde AI-ontdekkingssysteem, nRavel ®.

Media Contact Biognosys
Yves Serroen