Optiscan ondertekent knowhow-akkoord met Mayo Clinic

Belangrijkste punten

• Optiscan ondertekent knowhow-akkoord met het in de VS gevestigde Mayo Clinic om een nieuw systeem voor endomicroscopische beeldvorming te ontwikkelen
  • De bedrijven zullen samenwerken om gezamenlijk technologie voor toepassing in via robots geassisteerde chirurgie te ontwikkelen
  • De gezamenlijke ontwikkeling en klinische testen zullen beginnen met een initiële focus op via robots geassisteerde borstkankerchirurgie
  • Mayo Clinic zal een financieel belang in de technologie van Optiscan nemen

MELBOURNE, Australië--()--Optiscan Imaging Limited (ASX:OIL) (‘Optiscan’ of ‘het bedrijf’) kondigt tevreden aan dat het een samenwerking start via een knowhow-akkoord met Mayo Clinic om een systeem voor endomicroscopische beeldvorming via een digitale confocale laser te ontwikkelen voor toepassing in via robots geassisteerde chirurgie.

Voor meer informatie:

Vragen van aandeelhouders & algemene vragen