Eerste dosissen BRUKINSA® verstrekt aan patiënten met chronische lymfatische leukemie in lage- en middeninkomenslanden in samenwerking met The Max Foundation, BeiGene en de BeiGene Foundation

Armenië en Nepal behoren tot de eerste van 29 landen die BRUKINSA krijgen

SEATTLE & BASEL, Zwitserland & BEIJING & CAMBRIDGE, Mass.--()--The Max Foundation (Max), een mondiale non-profit organisatie die zich inzet voor het bevorderen van gelijkheid op gebied van gezondheid door medicatie, technologie en ondersteunde diensten aan patiënten over de hele wererld te leveren, BeiGene, een internationaal oncologiebedrijf, en de BeiGene Foundation, een non-profit liefdadigheidsstichting, maakten vandaag bekend dat de eerste dosissen BRUKINSA® (zanubrutinib) werden toegediend voor de behandeling van chronische lymfatische leukemie (CLL) bij volwassen patiënten, aan patiënten in Armenië en Nepal, in het kader van een samenwerking gedurende drie jaar om in 29 lage- en middeninkomenslanden (LMIL's) toegang tot geneesmiddelen te bieden.

Media:
Eliza Schleifstein, The Max Foundation