GlobalLogic kondigt benoeming van nieuwe president en CEO aan

Nitesh Banga appointed as digital engineering leader GlobalLogic's new President and CEO effective October 1, 2022. Current President and CEO Shashank Samant to assume new role as Chairman of the Board. (Photo: Business Wire)

SAN JOSE, Californië--()--GlobalLogic Inc., een Hitachi Group Company en leider in Digital Engineering, heeft vandaag aangekondigd dat de president en CEO Shashank Samant zal worden opgevolgd door de huidige Chief Operating Officer (COO) Nitesh Banga van het bedrijf, die met ingang van 1 oktober 2022 de nieuwe president en CEO wordt. Nitesh is een veelzijdige en ervaren executive die met succes heeft gewerkt in verschillende functies van strategie, go-to-market, engineering en operaties, terwijl hij ook vergelijkbare bedrijven lanceerde in Japan markt. Shashank zal een nieuwe rol op zich nemen als voorzitter van de GlobalLogic Board, naast de uitvoerend adviseur van de heer Toshiaki Tokunaga, het hoofd van de Hitachi Digital Systems and Services (DSS) Sector. In deze hoedanigheid zal Shashank de GlobalLogic-activiteiten blijven ondersteunen en adviseren over de bredere digitale bedrijfsgroeistrategie van Hitachi Group.

Media Contact:
GlobalLogic, Inc. (Global)