HD Medical bekroond door de FDA voor HD Steth

Intelligente stethoscoop met geïntegreerd ECG levert onmiddellijke cardiale inzichten.

HD Steth and HD Steth App (Photo: Business Wire)

SANTA CLARA, Californië--()--HD Medical, Inc. uit Silicon Valley kondigt vandaag aan dat haar vlaggenschipproduct, HD Steth, goedkeuring van de FDA heeft gekregen voor alle drie productclassificatiecodes van DQD, DQC en DPS voor elektronische stethoscoop, fonocardiograaf en Elektrocardiograaf gecombineerd in één apparaat. HD Steth maakt gebruik van geavanceerde AI-technologie om clinici in staat te stellen geavanceerde cardiale evaluatie uit te voeren op het zorgpunt om tijd en leven te besparen.

Over HD Steth

HD Steth is een intelligente stethoscoop die clinici helpt bij het vastleggen, opnemen, opnieuw afspelen en tegelijkertijd visualiseren van hartgeluiden en ECG-golfvormen op een slim apparaat om meerdere hartafwijkingen te helpen detecteren. Gepatenteerde visualisatie- en ruisonderdrukkingstechnologie geeft HD Steth een voorsprong. Subtiele hartgeluiden zijn moeilijk of onmogelijk te horen tijdens auscultatie. HD Steth levert een onovertroffen geluidskwaliteit, versterkt door visualisatie waardoor clinici de hartgeluiden kunnen zien, wat onmiddellijke cardiale inzichten oplevert.

Kristi Furrer
HD Medical, Inc.