SpeeDx Pty. Ltd. haalt extra $ 15 miljoen op in series B-financiering

Fondsen ter ondersteuning van het uitbreiden van het wereldwijde menu en verdere activiteiten van Amerikaanse klinische proeven

“SpeeDx’s molecular diagnostic solutions are having a profound global impact in the areas of STIs, antibiotic resistance markers, and respiratory diseases.” Michael P. Rubin, M.D., Ph.D., Founder and CEO of Northpond Ventures. (Photo: Business Wire)

SYDNEY--()--SpeeDx Pty Ltd, de ontwikkelaar van innovatieve klinische diagnostiek ter ondersteuning van verbeterde patiëntresultaten, heeft vandaag aangekondigd dat het $ 15 miljoen heeft opgehaald in extra serie B-investeringen van Northpond Ventures in de VS. Deze investering heeft een bedrijfswaarde-stijging van 21,22%.

“De moleculaire diagnostische oplossingen van SpeeDx hebben een diepgaande wereldwijde impact op het gebied van soa’s, antibioticaresistentiemarkers en ademhalingsziekten,” zei Michael P. Rubin, M.D., Ph.D., oprichter en CEO van Northpond Ventures. “We hebben al gezien hoe hun diagnostische oplossingen voor infectieziekten zich kunnen vertalen in verbeterd patiëntenbeheer, en Northpond Ventures is verheugd om dit partnerschap voort te zetten naarmate SpeeDx hun wereldwijde voetafdruk vergroot.”

Europe, Australia, New Zealand

Madeline O’Donoghue