Innovatieve beveiligingsoplossingen van Eaton helpen overgang naar elektrische voertuigen te versnellen

Eaton plans to show its suite of safety-focused electrified vehicle (EV) technologies June 18-20 at The Battery Show Europe in Stuttgart, Germany. (Photo: Business Wire)

SOUTHFIELD, Mich.--()--Het intelligente energiebeheerbedrijf Eaton heeft vandaag aangekondigd dat zijn uitgebreide reeks op veiligheid gerichte technologieën voor elektrische voertuigen (EV) van 18 t/m 20 juni te zien zal zijn in hal 10-A36 op The Battery Show Europe in Stuttgart, Duitsland.

"Terwijl de acceptatie van elektrische voertuigen blijft toenemen, helpen we onze wereldwijde klanten om aan de groeiende vraag te voldoen met innovatieve nieuwe technologieën," aldus Mark Schneider, president van de eMobility-activiteiten van het bedrijf. "Veiligheid is altijd een prioriteit, ongeacht of het voertuig op benzine of elektriciteit rijdt, en onze EV-oplossingen zorgen ervoor dat de inzittenden en het voertuig zelf veilig blijven."

Breaktor, een baanbrekend hoogspanningsbeveiligingsapparaat voor elektrische voertuigen

Thomas Nellenbach
thomasjnellenbach@eaton.com