Debiopharm Innovation Fund lanceert nieuwe startfinancieringsactiviteit om de digitale transformatie van kankerzorg en R&D in de farmaceutische sector te versnellen

Start het fonds met twee strategische investeringen

LAUSANNE, Zwitserland--()--Debiopharm Innovation Fund, de strategische investeringstak van het Zwitserse biofarmaceutische bedrijf Debiopharm, met $150 miljoen onder beheer, kondigde vandaag de lancering van haar nieuwe initiatief voor startkapitaal aan. Het fonds is van plan extra kapitaal te investeren om elk jaar tot 15 startups in de zaaifase te ondersteunen. Voortbouwend op zijn sterke trackrecord van investeringen in 25 bedrijven sinds de oprichting van het fonds in 2006, met een focus op Digital Health sinds 2017, zal het fonds nu zaaifinancieringsactiviteiten toevoegen om nog eerder in meer bedrijven te investeren. Het fonds ambieert om farmaceutisch onderzoek en ontwikkeling (R&D) te transformeren en digitale innovatie in de kankerzorg te bevorderen.

Contact Debiopharm
Dawn Bonine