IPS benoemt Jim Stephanou tot nieuwe CEO

IPS is excited to announce the appointment of Jim Stephanou as its new Chief Executive Officer (CEO) to lead the company into its next phase of growth. (Photo: Business Wire)

BLUE BELL, Pa.--()--IPS, een toonaangevende leverancier van architectuur, engineering, inkoop, bouwmanagement- en validatiediensten voor de sector biowetenschappen, kondigt aan dat het Jim Stephanou tot nieuwe Chief Executive Officer (CEO) heeft benoemd om het bedrijf naar de volgende groeifase te leiden.

De heer Stephanou is een erkende en ervaren leider in de farmaceutische industrie met meer dan dertig jaar ervaring in productieactiviteiten en engineering. Zijn meest recente functie was Vice President, Global Engineering Solutions bij Merck & Co, Inc, waar hij acht jaar werkzaam was. In die tijd was hij verantwoordelijk voor het beheren en monitoren van een van de grootste kapitaalinvesteringscycli van enkele farmaceutische bedrijven.

Dept. of Marketing and Communications
+1.484.344.9234