Forescout sluit zich aan bij CISA’s Joint Cyber Defense Collaborative

Forescout levert expertise op het gebied van industriële besturingssystemen aan het onlangs uitgebreide JCDC

SAN JOSE, Californië--()--Forescout Technologies Inc., de wereldleider in geautomatiseerde cyberbeveiliging, heeft vandaag aangekondigd dat het zich heeft aangesloten bij de Joint Cyber ​​Defense Collaborative (JCDC) om de focus van de Amerikaanse regering op de cyberbeveiliging en veerkracht van haar industriële controlesystemen en operationele technologie (ICS/OT). JCDC, opgericht door de Cybersecurity en Infrastructure Security Agency (CISA), verbindt cyberverdedigers om kritisch denken en plannen tegen cyberaanvallen mogelijk te maken.

“Het is een eer om deel uit te maken van de onlangs uitgebreide JCDC-ICS om Forescout’s leiderschap en diepgaande expertise op het gebied van ICS/OT-beveiliging te delen”, aldus Tim Jones, Forescout’s US Federal Government VP of Systems Engineering. “Na jarenlang rechtstreeks met CISA te hebben gewerkt, weet ik dat dit soort samenwerking tussen marktleiders op het gebied van cyberbeveiliging precies is wat ons land nodig heeft om te beschermen tegen cyberaanvallen die kritieke infrastructuursystemen bedreigen waarvan ons dagelijks leven afhankelijk is.”

Rebecca Cradick
Director of PR