Citi stimuleert liquiditeitsinnovatie met de lancering van realtime liquiditeitsdeling

– Door intraday-liquiditeit in realtime te gebruiken, helpt de nieuwste oplossing van Citi klanten om hun liquiditeits- en werkkapitaalbeheer te verbeteren

– Lanceert in zes markten in Azië-Pacific en er zullen er nog meer volgen

HONG KONG--()--Citi is verheugd de lancering en uitrol aan te kondigen van een nieuwe wereldwijde real-time oplossing voor het delen van liquiditeit, die inspeelt op een dringende behoefte van bedrijven om verbeterde efficiëntie in liquiditeit en werkkapitaal te waarborgen.

Als onderdeel van Citi’s Liquidity Optimization-productsuite, wordt het nieuwe wereldwijd consistente platform gelanceerd in zes landen en rechtsgebieden in Azië-Pacific – Australië, China, Hong Kong, Nieuw-Zeeland, Singapore en Taiwan – en andere regio’s en aanvullende markten zullen volgen in lijn met de klant vraag naar.

De behoefte aan verbeterde efficiëntie is toegenomen door pandemiegedreven werken op afstand, snelle veranderingen in bedrijfsmodellen en de daaruit voortvloeiende druk op de liquiditeit. De nieuwste innovatie van Citi, ontwikkeld als antwoord op de vraag van klanten naar geavanceerde technologie voor liquiditeitsbeheer, stelt treasurers in staat om intraday-liquiditeit in realtime te beheren.

Asia Pacific:
Harsha Jethnani