Enero kondigt de benoeming aan van Heather Kernahan als Global Chief Executive Officer van Hotwire

Brent Scrimshaw, Enero Group CEO; Heather Kernahan, Hotwire Global CEO; Barbara Bates, Senior Advisor, Enero Group. (Photo: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--Enero Group (ASX:EGG) heeft vandaag de benoeming aangekondigd van Heather Kernahan als Global Chief Executive Officer van Hotwire, het toonaangevende wereldwijde adviesbureau voor technologiecommunicatie van de groep. Kernahan zal per 1 juli 2021 rapporteren aan Brent Scrimshaw, CEO van Enero Group.

Barbara Bates, die de afgelopen vijf jaar met succes leiding heeft gegeven aan Hotwire, krijgt een nieuwe, senior adviesfunctie bij Enero. Bates zal helpen de fusie- en overnameactiviteiten van Enero Group in Noord-Amerika te vergemakkelijken en zal blijven rapporteren aan Brent Scrimshaw.

Media:
Lu Borges