Spatial heeft nieuwe HOOPS Communicator

Ontsluit de kracht van webvisualisatie voor 3D-toepassingen

BROOMFIELD, Colo.--()--Spatial Corp, de toonaangevende leverancier van toolkits voor softwareontwikkeling voor ontwerp-, productie- en technische oplossingen, dochteronderneming van Dassault Systèmes, heeft vandaag aangekondigd dat het HOOPS Communicator, ontwikkeld door Tech Soft 3D, heeft toegevoegd aan haar portfolio van componenttechnologieën. Met de aanvulling van Spatial's 3D-componentenportfolio met HOOPS Communicator maakt Spatial nu webgebaseerde visualisatie en interactie met 3D-gegevens mogelijk voor een breed scala aan ontwerp-, engineering- en productieworkflows.

Door HOOPS Communicator toe te voegen aan het productportfolio van Spatial kunnen klanten hun applicaties uitbreiden naar het web, waarbij ze hun IP van traditionele desktopapplicaties opnieuw kunnen gebruiken.

Spatial Corp
Fériel Jedidi