SERES onthullt het MF-platform om luxewagens met intelligente technologie te transformeren

BEIJING--()--SERES Auto, het Chinese bedrijf dat voertuigen aangedreven door nieuwe energie produceert, heeft haar MF-platform voor intelligente luxewagens gelanceerd. Het nieuwe platform is ontworpen om technologieën op gebied van veiligheid, vermogen, chassis en softwaresystemen te integreren, zodat SERES kan voldoen aan dynamische marktvragen en aan de verwachtingen van de consument.

"De ontwikkeling van SERES Group is geworteld in een 'op de gebruiker gerichte' benadering, met specifieke aandacht voor door software gedefinieerde voertuigen," zegt Zhang Xinghai, oprichter en voorzitter van SERES Auto. "We zullen ons leiderschap in technologie verder uitbouwen, en doorgaan met onze samenwerking met internationale zakenpartners om gebruikers van SERES van over de hele wereld een ultieme ervaring te bieden tijdens de volledige nuttige levensduur van hun wagen."

sabrina.wan@dawnriderltd.com

sabrina.wan@dawnriderltd.com