Lessengers kondigt als eerste in de branche gedeeltelijk getimede 800G optische zendontvangers aan voor AI/ML-workloads

Het bedrijf zal een uitgebreid portfolio van 800G-optica voor AI/ML onthullen op OFC 2024 in San Diego

SEOUL, Zuid-Korea--()--LESSENGERS Inc., een leverancier van innovatieve optische componenten op basis van de gepatenteerde ‘directe optische bedrading’ (DOW)-technologie, heeft vandaag een uitgebreid portfolio van 800G-optica aangekondigd, ontworpen voor AI/ML-workloads in hyperscale datacenters. Lessengers voegt gedeeltelijk opnieuw getimede capaciteit toe aan zijn productportfolio van 800G zendontvangers, wat in één product een geïntegreerde DSP-chip aan de zenderzijde betekent.

Deze capaciteit zal een breed scala aan interoperabiliteit met andere insteekbare zendontvangers en een lager energieverbruik mogelijk maken dankzij het gebruik van een halve retimer.

LESSENGERS Inc.
Taeyong Kim, Ph.D