Amazon Web Services (AWS) certificeert LzLabs Software Defined Mainframe®

• Voltooiing van de FTR (Foundational Technical Review) is een mijlpaal in de geschiedenis van het Zwitserse bedrijf.

WALLISELLEN, Zwitserland--()--LzLabs maakte vandaag bekend dat het met succes de Amazon Web Services (AWS) Foundational Technical Review (FTR) heeft voltooid, een belangrijke mijlpaal die LzLabs Software Defined Mainframe® als AWS Qualified Software erkent.

Deze verwezenlijking benadrukt de inzet van LzLabs om veilige, efficiënte en innovatieve oplossingen aan te bieden voor hoofdframeapplicatie van klanten en gegevensintegratie, modernisering en migratie naar de cloud.

De AWS Foundational Technical Review (FTR) is een strikt beoordelingsproces dat softwareoplossingen evalueert ten overstaan van een set normen op gebied van beste praktijken in operationele uitmuntendheid, beveiliging, betrouwbaarheud, prestatie-efficiëntie en kostenoptimalisering.

“Het behalen van deze certificatie bewijst dat LzLabs afgestemd is op de hoge normen van AWS. Het is een getuigenis van de betrouwbaarheid en de vooruit denkende aanpak van de LzLabs Software Defined Mainframe® en onze toewijding om modernisering van verouderde processen, integratie en migratieoplossingen van topniveau aan onze klanten aan te bieden”, aldus Roman Gerteis, vicevoorzitter Ontwikkeling bij LzLabs.

Zo was een internationale automobielfabrikant in staat om dankzij de combinatie van de capaciteiten van LzLabs en het cloudplatform van AWS geleidelijk bedrijfskritieke processen en applicaties van hun verouderde mainframe over te brengen naar de op de cloud gebaseerde LzLabs Software Defined Mainframe® (SDM). Uitdagingen zoals capaciteitslimieten, lange verwerkingstijden en een krimpend bekwaamheidsbestand waren de drijfveren voor dit project. De oplossing impliceerde de modernisering van applicatieverwerking terwijl belangrijke bedrijfsprocessen intact werden gelaten met de LzLabs SDM. De resultaten waren niet mis: hogere serviceniveaus, snellere verwerkingstijd voor klanten, minder werkingskosten en toekomstgerichte paraatheid dankzij de schaalbaarheid en elasticiteit van het moderne cloudplatform. De bereikte kostenbesparingen werden aangewend om verdere modernisering voor betere soepelheid te financieren.

De LzLabs SDM is ontworpen om verouderde mainframe-applicaties en -gegevens te bevrijden en ze naadloos te integreren in of te migreren naar soepelere cloudomgevingen zonder dat hercompilatie van COBOL, PL/I of Assembler-applicaties of transformatie van bedrijfsprocessen vereist zijn. Hierdoor kunnen organisaties sneller innoveren, hun werkingskosten verminderen en leverancierslock-in elimineren.

VOLLEDIGE TEKST persbericht : https://www.lzlabs.com/newsroom/

Voor meer informatie over LzLabs gaat u naar lzlabs.com.

Over LzLabs

LzLabs levert geavanceerde software, platformen en services die ondernemingen in staat stellen om hun verouderde mainframe-applicaties en -gegevens te transformeren, om hen op die manier te bevrijden van vroegere monolitische benaderingen en nieuwe mogelijkheden open te gooien voor soepelheid, schaalbaarheid en kostenbesparingen.

Met een team doorwinterde experts en een bewezen trackrecord versterkt LzLabs organisaties om met vertrouwen door de complexiteiten van de modernisering van verouderde processen te navigeren.

LzLabs GmbH
Nick Hampson