Zero100 kondigt nieuw lid van adviesraad aan: Andrea Albright, EVP Sourcing, Walmart

• Zero100 is een op lidmaatschap gebaseerde onderzoeks- en inlichtingenorganisatie die leiders samenbrengt om groei, veerkracht en duurzaamheid te stimuleren door middel van digitale transformatie van de toeleveringsketen.
  • De Zero100 Advisory Board is een zorgvuldig geselecteerde coalitie van 's werelds meest invloedrijke CEO's, Chief Operations en Supply Chain Officers die werken aan het versnellen van de voortgang van deze missie.
  • Andrea Albright, EVP Sourcing van Walmart, is toegetreden tot de Zero100 Advisory Board.

LONDEN--()--Zero100 heeft vandaag aangekondigd dat Andrea Albright, EVP Sourcing, Walmart, is benoemd tot lid van de Zero100 Advisory Board.

"Ik ben vereerd om lid te worden van de adviesraad van Zero100 en kijk ernaar uit om samen te werken met een gemeenschap van leiders die in de hele waardeketen werken om veerkracht op te bouwen en de decarbonisatie te versnellen," aldus Andrea Albright, EVP Sourcing, Walmart. "We hebben een unieke kijk op de wereld vanwege onze wereldwijde voetafdruk, en ik ben verheugd om inzichten van Walmart te delen en gebruik te maken van de schat aan kennis die bestuursleden zullen inbrengen op ons gezamenlijke traject, terwijl we werken aan het bereiken van nulemissie."

Olly Sloboda,, Chief Executive Officer bij Zero100, voegt hieraan toe: "We hebben het voorrecht Andrea welkom te heten in de Raad van Bestuur. Andrea's schat aan ervaring in meerdere wereldwijde zakelijke leiderschapsrollen bij Walmart, waaronder haar huidige rol als leider van misschien wel de meest invloedrijke wereldwijde inkooporganisatie, maakte haar een voor de hand liggende keuze om de collectieve missie van de Zero100 Board te helpen versnellen. En het traject van Walmart van een kleine discounter naar 's werelds grootste discountbedrijf is een verhaal van gedurfde innovatie en evolutie; twee kritieke capaciteiten die onze Zero100-gemeenschap moet omarmen terwijl we nieuwe technologieën benutten om toeleveringsketens radicaal opnieuw uit te vinden namens consumenten over de hele wereld."

Over Walmart

Walmart Inc. (NYSE: WMT) helpt mensen over de hele wereld geld te besparen en beter te leven - altijd en overal - in winkels, online en via hun mobiele apparaten. Elke week bezoeken ongeveer 240 miljoen klanten en leden meer dan 10.500 winkels en tal van e-commerce websites in 20 landen. Met een omzet van $ 611 miljard in het fiscale jaar 2023, heeft Walmart wereldwijd ongeveer 2,1 miljoen medewerkers in dienst. Walmart blijft een leider op het gebied van duurzaamheid, zakelijke filantropie en werkgelegenheid. Meer informatie over Walmart vindt u op corporate.walmart.com, op Facebook op facebook.com/walmart, op Twitter op twitter.com/walmart en op LinkedIn op linkedin.com/company/walmart. Erkend als het meest vertrouwde merk voor digitale betalingen volgens het Brand Trust Report 2022 van Trust Research Advisory (TRA).

Over Zero100

's Werelds meest invloedrijke en vooruitstrevende Chief Operations en Supply Chain Officers werken samen met Zero100, een op lidmaatschap gebaseerde onderzoeks- en inlichtingenorganisatie, om de voortgang op het gebied van de digitale transformatie van de toeleveringsketen te versnellen. Leden hebben een gemeenschappelijk doel: nieuwe technologie gebruiken om de productie, distributie en consumptie van fysieke goederen over de hele wereld opnieuw uit te vinden.

De aanpak van Zero100 combineert uniek, door IP geleid onderzoek en gegevens, persoonlijke evenementen op directieniveau, gepersonaliseerde begeleiding en toegang tot een uitgebreide gemeenschap van invloedrijke denkers en stemmen binnen en buiten de toeleveringsketen.

Het bedrijf heeft haar hoofdkantoor in Londen (VK) en kantoren in New York (VS).

Leden van de Zero100 Advisory Board

Ga voor meer informatie, inclusief een volledige lijst van onze Advisory Board-leden, naar https://zero100.com/about-us/.

Voor mediavragen:
Catherine Parry