Handelsplatform Scientist.com uitgebreid met brede selectie gebruiksklare biowetenschappelijke reagentia en laboratoriumbenodigdheden

Uitbreiding creëert universeel platform voor onderzoeksdiensten en -producten

SAN DIEGO--()--Scientist.com, het belangrijkste R&D-handelsplatform voor de biofarmaceutische industrie, heeft bekendgemaakt dat haar gebruikers vanaf nu gebruiksklare reagentia, laboratoriumbenodigdheden en verbruiksartikelen kunnen kopen via het platform. Gebruikers van Scientist.com hebben toegang tot bijna 5000 onderzoeksleveranciers en kunnen moeiteloos meer dan 15 miljoen onderzoeksproducten en -diensten aanschaffen. Een eenvoudig afrekenproces, eenvoudige zoekfunctionaliteit en een toegewijd klantenondersteuningsteam zorgen ervoor dat aankopen op het platform snel, betrouwbaar en kostenefficiënt kunnen worden verricht.

“In zowel grote als kleine onderzoeksorganisaties wordt de vooruitgang belemmerd door vele obstakels, waaronder langdurige juridische onderhandelingen, vertragingen bij de onboarding van leveranciers en inefficiënte ordertracking,” aldus dr. Diana Ourthiague, CCO van Scientist.com.

Sean Preci
marketing@scientist.com