Bregal Investments benoemt Ryan Selwood als Chief Investment Officer

Nieuw gecreëerde functie onderstreept de lopende strategische inspanningen om het Bregal-platform te positioneren voor toekomstige groei

LONDEN en NEW YORK--()--Bregal Investments (“Bregal”), een internationaal private equity-platform, heeft vandaag de benoeming van Ryan Selwood als Chief Investment Officer bekendgemaakt. De indiensttreding van de heer Selwood als CIO, een nieuw gecreëerde functie, is een cruciale stap in de lopende inspanningen van het bedrijf om het Bregal-platform te laten groeien, de langetermijnstrategie van het bedrijf uit te voeren, en de optimale ondersteuning van het bedrijf en de onderliggende fondsen te waarborgen onder de leiding van Alain Carrier, CEO van Bregal Investments.

Als Chief Investment Officer krijgt dhr. Selwood leiding over directe investeringen, vermogensbeheer en bedrijfsontwikkeling, en gaat hij in nauwe samenwerking met dhr. Carrier en het hogere leiderschapsteam om de overkoepelende strategie en groeiplannen voor Bregal opstellen.

Jeremy Milner
jeremy.milner@backbaycommunications.com