Vijfjarig GSA-contract vergroot de voetafdruk van Raisbeck in Government Arena

SEATTLE--()--Raisbeck Engineering, een toonaangevende leverancier van prestatieverbeteringssystemen voor zakelijke, commerciële en militaire vliegtuigen, heeft vandaag aangekondigd dat het een General Service Administration Multiple Award Schedule-contract (MAS) heeft gekregen. Het contract, dat op 30 september 2022 inging, heeft een looptijd van vijf jaar met drie optieperiodes van vijf jaar.

Het GSA-schema is belangrijk omdat het de producten van het bedrijf via een vereenvoudigd koopproces toegankelijk maakt voor staats- en federale overheidsinstanties, waardoor de voetafdruk van het bedrijf op de markt van de federale overheid wordt vergroot. Om in aanmerking te komen voor GSA-goedkeuring, heeft het bedrijf een rigoureus aanvraagproces van 18 maanden doorlopen. Aannemers die via het GSA-contract verkopen, worden vooraf zorgvuldig doorgelicht en moeten een bewezen staat van dienst hebben binnen hun branche. Het GSA Multiple Award Schedule biedt ook een concurrentievoordeel in de overheidssector, aangezien vooraf voorwaarden, waaronder prijzen en garanties, zijn overeengekomen.

Michelle Lieuallen
mlieuallen@raisbeck.com