Tigo Energy overtreft één terawattuur aan bewaakte zonne-PV-energie in Europa

Zoals benadrukt door residentiële installaties in een Spaanse wijk, stimuleert Tigo MLPE de verkoop met monitoring en optimalisatie op moduleniveau.

The initial residential installation for The Ipv6 Company was in Galapagar, near Madrid. This 9.5kW system serves both home and office with a small data center. (Photo: Business Wire)

CAMPBELL, Calif.--()--Tigo Energy, Inc., de toonaangevende Flex MLPE (Module Level Power Electronics)-leverancier in de zonne-energiesector, heeft vandaag aangekondigd dat de monitoringfunctie voor zonne-energie in de Tigo Energy Intelligence Solution meer dan een terawattuur aan fotovoltaïsche energie heeft geregistreerd die door systemen van klanten op de Europese markt is gegenereerd. De Energy Intelligence Solution werkt met de Tigo TS4 familie van MLPE producten en rapporteert zeer nauwkeurige monitoring van zonne-installaties op moduleniveau.

Gilberto Lembo
European Marketing Manager at Tigo Energy