Curia neemt Integrity Bio over, waardoor de mogelijkheden voor biologische formulering en fill-finish worden uitgebreid

Uitbreiding van de expertise op het gebied van aseptische formatie ontwikkeling en productie van geneesmiddelen

ALBANY, NY--()--Curia, voorheen AMRI, een toonaangevende organisatie voor contractonderzoek, ontwikkeling en productie, heeft vandaag aangekondigd dat het een definitieve overeenkomst is aangegaan voor de overname van Integrity Bio, Inc., een niet-beursgenoteerde formulerings- en opvulorganisatie hoofdkantoor in Camarillo, Californië.

Integrity Bio staat in de biofarmaceutische sector bekend als experts in moeilijk te formuleren biologische geneesmiddelen en opvul-afwerking van unieke therapieën in preklinische en klinische ontwikkeling. In een typisch jaar formuleert de organisatie meer dan 60 grote moleculen, waaronder eiwitten, antilichamen, lipidenanodeeltjes, peptiden en vaccins in vloeibare en gevriesdroogde vorm. Het bedrijf heeft onlangs zijn faciliteiten uitgebreid met een tweede ultramoderne fill-finish-lijn, waardoor de productiecapaciteit meer dan verdubbeld is. De klanten van Integrity Bio variëren van wereldwijde Fortune 500-bedrijven tot kleine virtuele startups.

Corporate:
Sue Zaranek