Andersen Global indleder ekspansion til det norske marked

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global kommer ind i Norge via et samarbejde med advokatfirmaet Brækhus, og tilføjer hermed bredde til deres nordeuropæiske aftryk, da organisationen fortsætter sin ekspansion på centrale markeder i hele regionen.

Brækhus et stort advokatfirma beliggende i Oslo under ledelse af administrerende partner Frank C. Aase. Med deres 27 partnere og over 70 eksperter omfatter firmaets kompetencer selskabsret, handelsret, virksomhedsoverdragelse, bank- og finansvirksomhed, skatterådgivning, omstrukturering og compliance, retssager, ejendomshandler, energi, byggeri, privatkunder, arbejdsret, teknologi, e-handel og intellektuel ejendomsret.

"Via transparens og kompromisløst høje professionelle standarder, søger vi at danne langvarige forbindelser, der skaber en øget værdi for vores klienter", siger Frank. “En samarbejdsaftale med Andersen Global passer godt ind i vores internationale strategi og komplementerer på fortræffelig vis vores eksisterende internationale juridiske og skattemæssige forbindelser. Arthur Andersen Alumni og skattepartner Nils Eriksen vil hjælpe os i samarbejdet med medlemsfirmaerne og Andersen Globals samarbejdsfirmaer. Vores firmas kulturelle synergi med organisationen forstærker vores vision og positionerer os i forhold til sømløst at levere førsteklasses og innovative løsninger på globalt plan".

"Brækhus nyder stor anseelse for deres erfaring, ekspertise og evne til at give deres kunder uafhængige, integrerede løsninger", siger Mark Vorsatz, bestyrelsesformand i Andersen Global og administrerende direktør i Andersen. "Norge er et meget vigtigt marked i vores udvidelsesstrategi, og vores uforlignelige kemi med Nils, Frank og deres team komplementerer på enestående vis vores eksisterende platform i regionen".

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 7.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 277 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global