Velodyne Lidar, MADD-partner voor een beter begrip van autonome voertuigtechnologie

Partnerschap voor het bevorderen van veilige wegen

Velodyne Lidar announced it is partnering with Mothers Against Drunk Driving (MADD) on a public education initiative to build public acceptance of autonomous vehicle technology with the goal of reducing and eventually eliminating impaired driving collisions. (Graphic: Velodyne Lidar)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. (Nasdaq: VLDR, VLDRW) heeft vandaag aangekondigd dat het voor het derde jaar samenwerkt met Mothers Against Drunk Driving (MADD) aan een openbaar onderwijsinitiatief, gericht op de veiligheid voordelen van autonome voertuigtechnologie. De samenwerking tussen Velodyne en MADD omvat educatieve programma’s, bewustmakingscampagnes en mede-gesponsorde evenementen om de publieke acceptatie van autonome technologie te blijven vergroten met als doel het verminderen en uiteindelijk elimineren van aanrijdingen onder invloed.

Velodyne Investor Relations
InvestorRelations@velodyne.com