Semperis verbetert het meest uitgebreide Active Directory-beschermingsplatform in de branche met continue beveiligingsvalidatie

HOBOKEN, N.J.--()--Semperis, de pionier op het gebied van identiteitsgestuurde cyberweerbaarheid voor ondernemingen, heeft vandaag de algemene beschikbaarheid aangekondigd van Directory Services Protector (DSP) v3.5, die DSP Intelligence omvat, een nieuwe module die geautomatiseerde beveiliging biedt beoordelingen van Microsoft Active Directory (AD). DSP Intelligence brengt proactief gevaarlijke kwetsbaarheden aan het licht die voortkomen uit externe bedreigingsactoren, systemische zwakheden in standaard identiteits- en toegangsinstellingen, en zelfs interne configuratiedrift die leidt tot beveiligingsregressie.

Het bedrijf kondigde ook verbeteringen aan aan Active Directory Forest Recovery (ADFR), het enige disaster recovery-product voor AD dat speciaal is ontwikkeld om cyberaanvallen te bestrijden. Nieuwe ADFR-mogelijkheden omvatten unieke coderingssleutels voor back-upsets, geavanceerd forensisch zoeken en uitgebreide ondersteuning voor SAML- en MFA-authenticatie.

Jessica MacGregor
fama PR for Semperis