HCL om end-to-end IT-transformatie bij UD Trucks te stimuleren

De volgende generatie IT-services van HCL om het digitale transformatie-traject van UD Trucks te versnellen

NOIDA, India--()--HCL Technologies (HCL), een toonaangevend wereldwijd technologiebedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat het een multi-miljoen dollar contract voor digitale transformatie en hybride cloud heeft ondertekend met UD Trucks, een toonaangevende Japanse leverancier van oplossingen voor bedrijfsvoertuigen. HCL zorgt voor end-to-end IT-transformatie die digitale platforms, flexibele digitale applicatie-ontwikkeling, migratie, ondersteuning en onderhoud en digitale werkplekdiensten omvat.

Door veranderingen in de operationele structuur moest UD Trucks bouwen en migreren naar zijn eigen speciale IT-omgeving, terwijl tegelijkertijd de continu├»teit van de dienstverlening werd gewaarborgd. HCL werd geselecteerd vanwege zijn uitgebreide capaciteiten in het beheren van legacy en next-generation technologie├źn, best-in-class IT-transformatiekaders, dynamische cyberbeveiligingsdiensten en diepgaande domeinexpertise door het werken met grote automerken. Door over te stappen op een IT-omgeving van de volgende generatie, wil UD Trucks de kracht van cloud en IoT benutten en tegelijkertijd zijn werknemers een verbeterde gebruikerservaring bieden.

HCL Technologies
Meenakshi Benjwal, US