Telstra Research onthuld: zakelijk overleven in een post-COVID-wereld

- Europese bedrijven hebben aanzienlijk geïnvesteerd in digitale transformatie, door hun uitgaven met 2,71% te verhogen als gevolg van de pandemie

- 83% is het ermee eens dat hun organisatie het tempo van de digitale transformatie moet verhogen, omdat dit het vermogen om te opereren ondersteunt, maar ook voor toekomstige groei en succes.

- Bijna tweederde (65%) meldt dat het aantal cyberaanvallen dat hun organisatie ondervindt, is toegenomen als gevolg van de pandemie.

LONDEN--()--Telstra, een toonaangevend Australisch telecommunicatie- en technologiebedrijf, heeft vandaag een rapport gepubliceerd in samenwerking met Vanson Bourne, waarin de impact van COVID-19 op Europese bedrijven wordt onthuld, en hoe sommigen digitale transformatie gebruiken om zaken te doen draaien modellen om zich aan te passen aan een post-COVID-wereld.

Email: TelstraUK@BCW-global.com
Media reference number: 013/2021