Sight Diagnostics® breidt uit naar de Golfregio via een distributiepartnerschap met Phoenix Capital

Phoenix Capital, onder voorzitterschap van Abdullah Saeed Al Naboodah, is van plan om in het komende jaar tientallen Sight OLO®-analysers te installeren in medische faciliteiten in de Verenigde Arabische Emiraten, Saoedi-Arabië en andere in de Gulf Cooperation Council.

Sight OLO (Photo: Business Wire)

TEL AVIV, Israël--()--Sight Diagnostics, het bedrijf dat binnen enkele minuten lab-grade Complete Blood Count (CBC) -resultaten levert, kondigde een distributiepartnerschap aan met Phoenix Capital om de voetafdruk van Sight in het Midden-Oosten uit te breiden. Via het partnerschap zal Sight OLO-analysers – de gedecentraliseerde diagnostische technologie van laboratoriumkwaliteit – leveren aan medische centra in het Midden-Oosten om zorgverleners te helpen snelle en weloverwogen behandelbeslissingen te nemen.

Emma Baron
Senior Account Executive