Bayer AG standaardiseert wereldwijd op Veeva Vault klinische toepassingen

Wereldwijd leider in de levenswetenschappen kiest Vault Study Startup en Vault eTMF om de efficiëntie van de proef te verbeteren

BARCELONA, Spanje--()--Veeva Systems (NYSE: VEEV) heeft vandaag aangekondigd dat Bayer AG (ETR: BAYN) wereldwijd Veeva Vault Study Startup en Veeva Vault eTMF heeft geselecteerd om de activering van de site te versnellen en de zichtbaarheid tijdens proeven te verbeteren.

“Veeva-cloudapplicaties stellen ons in staat de uitvoering van proeven te stroomlijnen”, zegt Joerg Moeller, Head of Pharma R&D bij Bayer AG. “We waarderen Veeva’s moderne technologie en klantgerichte benadering van partnerschap.”

Veeva stelt Bayer AG in staat om klinische inhoud en gegevens op één cloudplatform te beheren om hun activiteiten te verenigen. Vault Study Startup stroomlijnt de end-to-end opstartprocessen van de studie, van locatie-identificatie tot groen licht op de site. Vault eTMF maakt actief TMF-beheer mogelijk voor realtime zichtbaarheid en controle, waardoor life sciences-bedrijven kunnen voldoen aan nalevingsregels om de inspectie gereed te houden.

Roger Villareal
925-264-8885