Tigo breidt TS4-A Platform uit met een nieuwe, door het UL-systeem gecertificeerde Rapid Shutdown oplossing

De TS4-A-S (Safety Add-on) voldoet aan de snelle uitschakeling op moduleniveau en wereldwijde veiligheidseisen als een UL-systeemgecertificeerde oplossing voor NEC 2014, 2017 en 2020.

The TS4-A-S provides module-level shutdown when installed on each PV module and accompanied by Tigo's communication accessories. Production data can be analyzed via Tigo’s SMART Website or App when connected to the cloud. Now taking orders for the TS4-A-S worldwide. (Photo: Business Wire)

CAMPBELL, Californië--()--Tigo Energy, Inc.®, pionier van de slimme modulaire Flex MLPE, kondigde vandaag een nieuwe toevoeging aan het add-on TS4-platform: de TS4-A-S. Deze extra veiligheidsoplossing brengt de enige op de zonnemarkt verkrijgbare module-level power electronic (MLPE) multivendor UL-systeem gecertificeerde oplossing voor snelle uitschakeling. De veiligheidsoplossing van Tigo voldoet aan NEC 2014, 2017 en 2020 met meer dan 100 omvormers voor particuliere, commerciële en industriële en nutsbedrijven.

Tiffany Douglass
408.402.0802 x 430