LTTS bekroond met global services deal van de Zweedse Dometic Group

LTTS opent een speciaal Global Engineering Center voor Dometic in Chennai als onderdeel van de opdracht

CHENNAI, India--()--L&T Technology Services Limited (BSE: 540115, NSE: LTTS), een toonaangevend wereldwijd bedrijf op het gebied van engineering van pure play-diensten, heeft vandaag aangekondigd dat het een meerjarige engineering services-opdracht heeft gekregen van Dometic, een wereldleider in merkoplossingen in de mobiele leefruimte.

Als onderdeel van de opdracht opende LTTS een speciaal Global Engineering Center (GEC) in Chennai, als aanvulling op de roadmap van Dometic voor productengineering. De GEC zal mogelijkheden bieden om de beste producten in zijn klasse te ontwerpen en te ontwikkelen voor de wereldwijde klantenkring van Dometic. Het centrum ondersteunt mechanische, ingebedde en connectiviteitsgebieden in productlijnen, technologieën en regio’s.

Media Contact:
Aniruddha Basu