LBAi W-Gate: een nieuw tijdperk voor de bescherming van omheiningen met artificiële intelligentie

LIMONEST, Frankrijk--()--LBA , de fabrikant van automatische verdwijnpalen en automatische slagbomen, maakt de lancering bekend van haar gloednieuwe, baanbrekende ontwikkeling: een snelle en intelligente hekkenpoort.

Deze intelligente hekkenpoort, gelanceerd tijdens de Intertraffic-expo die geldt als toonbeeld voor ecosystemen, combineert de voordelen van een poort en een automatische barrière om een compacte oplossing voor te stellen waarvoor men geen detectorcellen moet voorzien. Het is een compleet product dat de betrouwbaarheid aanzienlijk verbetert en zorgt voor veiligheid, terwijl het ook een vlotte toegang tot openbare gebouwen en kantoren, en tot industriële en logistieke sites behoudt.

Dit product 'made in France', geproduceerd in Limonest (in de buurt van Lyon), werd aan de catalogus van La Barrière Automatique toegevoegd.

De belangrijkste innovatieve functie heeft betrekking op het gepatenteerde intelligente detectiesysteem, de dynamische LBAi DETECT, met intelligente identificatie van voetgangers/voertuigen. Dit intelligente detectiesysteem beschermt voetgangers en gebruikers, zonder dat men op contact moet wachten. Het is volledig veilig, zowel voor voetgangers als voor voertuigen. De geïntegreerde artificiële intelligentie in de camera is in het beveiligingssysteem ingebouwd.

Deze technologie zorgt ervoor dat cellen en veiligheidsbalken niet langer nodig zijn, wat het risico op fouten aanzienlijk vermindert. Een technologie die snelheid met veiligheid combineert, en conform is met de norm EN 13241-1. De LBA ONE-C©-kaart maakt verbinding met internetservices, en integreert meer bepaald de bediening en het beheer van deze hekkenpoort op afstand.

De afmetingen van de LBAi W-Gate zijn geschikt voor poortdoorgangen van elke breedte. De breedte, de hoogte en het ontwerp van de panelen zijn immers volledig aanpasbaar en personaliseerbaar.

Door artificiële intelligentie te benutten ten behoeve van de beveiliging van omheiningen, demonstreert LBA nog maar eens haar vermogen om te innoveren. Gemiddeld registreert LBA 5 patenten per jaar.

Met LBAi W-Gate mikken we op een ruim aantal mogelijke klanten die op zoek zijn naar een betrouwbare, flexibele oplossing voor de beveiliging van hun omheining. Dit product werd ontwikkeld op basis van feedback van onze klanten, en met de expertise van ons R&D-team, dat ik hierbij wens te feliciteren. We zijn bijzonder trots dat we deze hekkenpoort tijdens Intertraffic konden onthullen, en konden aantonen hoe het in onze dynamische sector in zijn werk gaat. De behoeften aan beveiliging veranderen voortdurend, en daarom moeten ook slagbomen en poorten mee evolueren om op deze veranderende behoeften in te spelen,” besluit Hélène Hardouin, voorzitter van LBA.

Lees meer via: https://onlylba.com/speedgate/

Perscontact: