Pantheon benoemt DXP, WebOps-technologieveteraan Berrie De Vet tot VP Sales in EMEA- en APAC-regio's

De Vet brengt meer dan 20 jaar wereldwijde verkoopervaring bij organisaties als Acquia en Sitecore mee naar de functie

Pantheon today announced Berrie De Vet has been named Vice President of Sales for EMEA and APAC. He will focus on growing Pantheon’s global customer base, while empowering regional teams to connect WebOps value to organizations eager to boost team productivity and drive exponential business velocity. (Photo: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--Pantheon, het SaaS-gebaseerde website operations (WebOps)-platform voor ontwikkelaars, ontwerpers en marketeers, heeft vandaag aangekondigd dat het Berrie De Vet heeft aangesteld als Vice President Sales voor EMEA en APAC. De Vet is een gerenommeerd verkoopleider in de sector, met meer dan twintig jaar ervaring in functies bij Digital Experience Platform (DXP)-bedrijven, waaronder Acquia en Sitecore. Hij zal zich richten op het vergroten van het wereldwijde klantenbestand van Pantheon, terwijl hij regionale teams in staat zal stellen de waarde van WebOps te koppelen aan organisaties die graag de teamproductiviteit willen verhogen en voor exponentiële bedrijfssnelheid willen zorgen.

Elaine Green, Pantheon
press@pantheon.io