ABP Publishing kondigt aanzienlijke groei aan voor de eerste helft van 2023 en onthult nieuwe strategie

FRANKFURT, Duitsland--()--ABP Publishing rapporteerde een opmerkelijke omzetgroei van 15% voor de eerste helft van 2023. Het bedrijf schrijft dit succes toe aan robuuste luisterboekuitgaven en strategische uitbreidingen. Vooruitkijkend verwacht het bedrijf een omzetgroei van 30% tegen het einde van het jaar, gedreven door marktexpansie.

In de eerste zes maanden van 2023 heeft ABP Publishing een indrukwekkende omzetstijging van 15% geboekt ten opzichte van dezelfde periode in 2022. Een belangrijke reden achter deze prestaties is de consistente populariteit van haar luisterboeken, met titels van gewaardeerde auteurs zoals Ichiro Kishimi, Viktor E. Frankl, Nassim Nicholas Taleb, Tony Robbins, Michael Alan Singer en Stephen R. Covey aan de top.

ABP PUBLISHING LTD
E-mail: info@abp-publishing.com