L&T Technology Services en Critical Manufacturing ondersteunen de groei van Danfoss naar slimme productie

BANGALORE, India--()--L&T Technology Services Limited (BSE: 540115, NSE: LTTS), een toonaangevend pure-play engineeringservicesbedrijf van wereldformaat, kondigde vandaag haar partnerschap aan met Critical Manufacturing, de provider van innovatieve MES (Manufacturing Execution Systems) die klaar zijn voor de toekomst. Bij deze strategische alliantie zullen de bedrijven in eerste instantie werken met Danfoss, de multinationale engineering-groep, om een allesomvattend digitaal framework te implementeren dat gebruik maakt van geavanceerde technologieën en mogelijkheden van de nieuwste generatie.

LTTS werkt wereldwijd met exploitanten om efficiëntie te optimaliseren, productiviteit te verbeteren en handelingen te vereenvoudigen terwijl tegelijk de naleving van globale duurzaamheidsnormen wordt verzekerd. De MES van Critical Manufacturing is van bij het begin ontworpen om Industry 4.0-technologieën te integreren en een allesomvattend pad te effenen naar intelligente productie van gesofisticeerde, complexe producten.

Media Contact:

Aniruddha Basu