BLUETTI: investeer in onze planeet, investeer in onze toekomst

- BLUETTI reageert actief op de oproep van Earth Day 2023

Invest in Our Planet, Invest in Our Future (Graphic: Business Wire)

STUHR, Duitsland--()--Onze aarde maakt een zware periode door met verschrikkelijke problemen, bijvoorbeeld extreme weersomstandigheden. Mensen hebben ontdekt dat leven met een duurzame levensstijl is wat iedereen kan doen voor de planeet. Daarom moeten we meer belang hechten aan de investering in onze aarde.

BLUETTI, als krachtige leider met meer schone energieoplossingen, heeft altijd gepleit voor een groene en duurzame levensstijl, iets wat een haalbaar doel is voor elke persoon. BLUETTI zet zich in voor de ontwikkeling van een innovatief ecosysteem voor hernieuwbare energie en om een bijdrage te leveren aan dit doel.

Groene stroomoplossingen met betrouwbare batterijen

- Leef veiliger en betrouwbaar en groen

De meeste BLUETTI-producten worden aangedreven door lithium-ijzerfosfaatbatterijen met een duurzame levensduur van 7-15 jaar, die veiliger zijn dan traditionele ternaire batterijen en milieuvriendelijker tijdens het productie-, gebruiks- en verwijderingsproces.

Maak je klaar voor een duurzame levensstijl

- BLUETTI is de sleutel tot een zorgeloos leven.

Of we nu graag buiten fotograferen, kamperen of andere activiteiten ondernemen, BLUETTI EB3A/EB55/EB70 voedt onze apparaten zoals camera's, drones, telefoons, laptops of gps. BLUETTI levert ook AC200P/AC200MAX-zonnegeneratoren, aangezien deze koelkasten, magnetrons en andere elektrische apparaten van stroom kunnen voorzien en zonne-energie en stroom kunnen verzamelen voor ons gemakkelijke leven in een camper.

Vorig jaar bracht BLUETTI het gloednieuwe EP600+B500-energieopslagsysteem voor huishoudens uit om mensen te helpen een goedkopere, stabielere en betrouwbaardere stroomvoorziening te krijgen en volledig voorbereid te zijn op noodsituaties.

Kom en doe mee aan het offline pop-upevenement van BLUETTI!

Om de groene levensstijl en duurzame stroomoplossingen van BLUETTI te bepleiten, staat BLUETTI klaar om u te ontmoeten in de shopping Skyline Plaza, Frankfurt! We heten beroemdheden, de pers en onze vrienden over de hele wereld van harte welkom om uw ideeën over groene energie en BLUETTI te delen!

Bovendien heeft BLUETTI een BONUS-verrassing geprepareerd voor alle komende vrienden~

We staan te popelen om u te ontmoeten op:

Tijd: 29 april

Plaats: Skyline Plaza, Frankfurt

Over BLUETTI

Vanaf het allereerste begin heeft BLUETTI geprobeerd trouw te blijven aan een duurzame toekomst door middel van oplossingen voor groene energieopslag voor zowel binnen- als buitengebruik, terwijl we een uitzonderlijke milieuvriendelijke ervaring bieden voor onze huizen en onze wereld. Daarom is BLUETTI aanwezig in meer dan 70 landen en wordt het vertrouwd door miljoenen klanten over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar BLUETTI online op https://www.bluettipower.eu/

Jacinda
jacinda@bluetti.com