PUMA viert zijn 75 -jarig jubileum en rijke geschiedenis in de motorsport

Loading media player...

Panel Talk ahead of the 2023 Formula 1 season to celebrate PUMAs legacy in Motorsport culture and discuss the importance of innovations in racewear production. The panel talk was held in Bahrain on March 1 and was moderated by sports journalist Noemi de Miguel, together with experts - Thomas Josnik (Global Director Motorsport, PUMA), Mick Schumacher (Mercedes-AMG Petronas F1 Team Reserve driver), Gregor Huebner (Senior Manager Sports Marketing Motorsport, PUMA) and Maurizio Sicco (Consultant in Motorsport racewear, PUMA) - they explored PUMA’s milestones in motorsport, discussed racing products from different eras, and spoke about what motorsport represents today.

MANAMA, Bahrein--()--Sportbedrijf PUMA heeft het Formule 1-seizoen 2023 afgetrapt met een speciale paneldiscussie om zijn erfgoed in de autosportcultuur te vieren en het belang van innovaties in de productie van racekleding te bespreken. Het was de eerste van een reeks evenementen ter gelegenheid van het 75 -jarig jubileum van PUMA.

PUMA, opgericht in 1948, heeft zijn gehele geschiedenis vooropgelopen op het gebied van innovatie en verlegt de grenzen van wat mogelijk is op het gebied van prestaties, functionaliteit en ontwerp. PUMA's rijke geschiedenis in de autosport gaat terug tot 2001, toen JORDAN GRAND PRIX het eerste Formule 1-raceteam werd dat door PUMA werd voorzien van zowel schoenen als kleding.

PUMA
Gudrun Cämmerer