Andersen Global udvider sin tilstedeværelse i Etiopien med sit skattefirma HIMA

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global fortsætter sin ekspansion i Afrika ved at tilføje et samarbejdende firma kaldet HIMA, der er et etiopisk skattefirma med base i Addis Abeba.

HIMA, der ledes af Managing Partner Nabiyu Feto og blev stiftet i 2015, arbejder tæt sammen med kunderne om at levere omfattende skatteløsninger, der kan dække deres forretningsmæssige behov på det fremspirende etiopiske marked.

"Det etiopiske skattemarked er en branche under udvikling og stadig udbygning," udtaler Nabiyu. "Inden for de seneste ganske få år er vores firma blevet et af de førende på markedet. Vores betjening af markedet forbedres gennem samarbejdet med Andersen Global, så vi fortsat kan dække kundernes behov med yderligere ressourcer og support fra et globalt firma."

"Nabiyu har opbygget en stærk forretning i Etiopien og demonstrerer firmaets forpligtelse på god ledelse," udtaler Andersen Global Chairman og Andersen CEO Mark Vorsatz. "Deres store viden om markedet vil være uvurderlig for vores kunder, da skat stadig er en branche i udvikling i landet, og det giver dem en konkurrencefordel på markedet. Samarbejdet positionerer os til yderligere vækst, da vi sigter mod at udbygge vores tilstedeværelse og kompetencer i Afrika.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte og uafhængige medlemsfirmaer, der består af skattefolk og jurister over hele verden. Andersen Global, der blev stiftet i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, beskæftiger nu mere end 12.000 fagfolk verden over og er til stede på over 380 lokationer gennem sine medlemsfirmaer og samarbejdsvirksomheder.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global