Andersen Global tilføjer medlemsvirksomhed i Nederlandene

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global styrker sin platform yderligere i Nordeuropa, idet Taxture, som har været samarbejdende virksomhed siden 2019, bliver medlem af den globale organisation. Med udgangspunkt i sit engagement til at levere integrerede kundeløsninger på en problemfri måde, er Taxture én af 11 samarbejdende virksomheder, der formelt slutter sig til Andersen Global som medlemsvirksomhed i 2022.

Virksomheden, der er baseret i Amsterdam, blev grundlagt i 2009 og er en international virksomhed med speciale i skattemæssig og juridisk rådgivning, compliance og tjenester inden for fastsættelse af interne afregningspriser. Under ledelse af ledende partner Ferruh Tarik Tigli arbejder virksomhedens team på mere end 45 højt kvalificerede fagfolk tæt sammen med kunder globalt for at levere omfattende skattemæssige og juridiske tjenester.

”Som en Arthur Andersen-alumne, stemmer vores virksomheds værdier og vision godt overens med den globale organisations, og vi er fortsat forpligtet til at levere de bedste løsninger til vores indenlandske og multinationale kunders forretningsmæssige behov,” siger Ferruh. ”Dét at blive medlem af Andersen Global er vores virksomheds næste skridt til at udvide vores globale ressourcer og fastholde et stærkt fodfæste på det regionale marked”.

”Taxture-teamet imponerer konsekvent kunder og fagfolk med deres forpligtelse til kvalitetsservice,” siger Andersen Globals bestyrelsesformand og CEO Mark Vorsatz. ”Virksomhedens avancerede praksis afspejler problemfrit vores organisations værdier og de udmærker sig ved at være en konkurrencedygtig virksomhed i regionen. Taxtures tilføjelse som medlem af vores organisation er utroligt vigtig, mens vi fortsætter med at opbygge en benchmark-organisation med omfattende global dækning”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter i hele verden. Andersen Global blev stiftet af den amerikanske medlemsvirksomhed Andersen Tax LLC i 2013 og Andersen Global har nu over 10.000 fagfolk globalt og er repræsenteret på mere end 343 lokaliteter via sine medlemsvirksomheder og samarbejdende virksomheder.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global