PRO Unlimited vormt strategisch partnerschap met Ceridian om zijn Worker Experience-oplossing verder te verbeteren met on-demand betalen

SAN FRANCISCO--()--PRO Unlimited, de aanbieder van het Integrated Workforce Management (IWM)-platform, heeft vandaag een strategisch partnerschap aangekondigd met Ceridian, een wereldleider op het gebied van Human Capital Management (HCM)-technologie, om zijn Worker Experience-oplossing te verbreden door Dayforce Wallet aan te bieden, de toonaangevende loonoplossing van Ceridian waardoor werknemers direct toegang hebben tot hun loon. Dayforce Wallet geeft tijdelijke werknemers zonder vast contract meer controle over hun vergoeding door hen toegang te geven tot hun verdiende nettoloon wanneer ze het nodig hebben, zonder kosten voor henzelf of de geregistreerde werkgever.

Dit nieuwste PRO-aanbod is afgestemd op de gewenste ervaring van het moderne personeelsbestand. Het komt niet alleen werknemers ten goede door hen in staat te stellen prioriteit te geven aan hun financiële vrijheid, maar versnelt ook het vermogen van een organisatie om het beste talent beter aan te trekken en te behouden door middel van geavanceerde innovatie.

Uit een recent onderzoek van Ceridian bleek dat 83% van de Amerikaanse werknemers vinden dat ze aan het einde van elke dag of dienst toegang zouden moeten hebben tot hun verdiende loon, en 78% stelden dat gratis toegang tot dit on-demand loon hun loyaliteit aan een werkgever zou vergroten. Werknemers van alle generaties zijn op zoek naar meer loonflexibiliteit dan de traditionele looncycli van twee tot vier weken.

Nu PRO de Dayforce Wallet levert als onderdeel van zijn uitgebreide Worker Experience-oplossing, hebben tijdelijke werknemers direct toegang tot hun nettoloon wanneer ze het verdienen. Wanneer werknemers een on-demand betalingsverzoek indienen via de mobiele Dayforce Wallet-app, wordt hun loon rechtstreeks op hun Dayforce Wallet-account gestort, dat vervolgens kan worden gebruikt om aankopen te doen, rekeningen te betalen, contant geld op te nemen of directe stortingen te doen op een andere betaalrekening.

In de zeer competitieve arbeidsmarkt van tijdelijke werknemers zal Dayforce Wallet echte waarde en een concurrentievoordeel bieden aan het vermogen van een organisatie om werknemers effectiever te werven en te betrekken.

"De snelle uitbreiding van het moderne personeelssegment in combinatie met de pandemie heeft de manier waarop we digitale transacties omarmen versneld," aldus Kevin Akeroyd, CEO van PRO Unlimited. “Dit segment verwacht een frictieloos, end-to-end proces dat toegang tot opdrachten, betalingen en andere financiële documenten vanaf hun mobiele apparaten omvat, en heeft organisaties ertoe aangezet hun strategieën en tools voor sourcing, het beheren van training en voordelen, en onboarding te heroverwegen. Als zodanig is dit strategische partnerschap met Ceridian opnieuw een stap bij het aanpakken van de groeiende behoeften en verwachtingen van het tijdelijke personeel."

Akeroyd voegde toe: "Dit is weer een voorbeeld van hoe we het voortouw nemen als het gaat om het bevorderen van het enige geïntegreerde platform voor personeelsbeheer in de branche, bestaande uit SaaS, totale informatie over talenten en professionele diensten voor ondernemingen en middelgrote bedrijven om optimaal gebruik van te maken."

"In een wereld waar bijna alles direct toegankelijk is, is het huidige model van betalingscycli van twee tot vier weken verouderd," verklaarde Seth Ross, General Manager van Dayforce Wallet en Consumer Services bij Ceridian. "Met Dayforce Wallet stellen we ons een toekomst voor waarin elk individu de mogelijkheid heeft om toegang te krijgen tot zijn volledige salaris zodra hij het verdient. Door samen te werken met Dayforce, herdefinieert PRO Unlimited hoe tijdelijke werknemers worden betaald en geeft het een positieve vorm aan hun financiële welzijn.”

PRO's verbeterde Worker Experience-oplossing wordt gelanceerd in de zomer van 2022 en is nu beschikbaar voor voorverkoop.

Over PRO Unlimited

PRO Unlimited bedient honderden van 's werelds meest herkenbare merken en biedt modern personeelsbeheer en een partnerecosysteem dat wordt ondersteund door gegevens, software, intelligentie en diensten om aan uw flexibele personeelsbehoeften te voldoen. PRO's Integrated Workforce Management Platform kan zich snel aanpassen aan regionale of industriële economische verschuivingen en biedt de snelheid, schaal, flexibiliteit, transparantie en expertise om te dienen als het holistische platform voor de moderne beroepsbevolking. Met het hoofdkantoor in San Francisco, Californië, helpt PRO al meer dan 30 jaar wereldwijde merken en organisaties om operationeel en financieel succes te behalen. http://www.prounlimited.com

Christian Barbato
Vice President Corporate Marketing