Andersen Global udvider sin dækning i Caribien med McW Todman & Co. i De Britiske Jomfruøer

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global fortsætter sin caribiske ekspansion med tilføjelsen af samarbejdsfirmaet McW Todman & Co., et advokatfirma beliggende på øen Tortola på De Britiske Jomfruøer.

Med et fokus på virksomheder, ejendomme og ejendomsplanlægning leverer McW Todman tjenester inden for områder såsom selskabsret, bankvirksomhed, M&A, intellektuel ejendomsret, civile retssager, fast ejendom, arbejdsret og insolvens. Firmaet betjener private kunder såvel som lokale og internationale virksomheder, professionelle servicevirksomheder, producenter og distributører.

"Vores dybe, rodfæstede viden om det lokale juridiske miljø, kombineret med vores klientfokuserede tilgang, gør os i stand til at levere omfattende løsninger med de højeste professionelle standarder til vores kunder," udtalte Senior Partner Terrance B. Neale. "Vi ser frem til at arbejde sammen med ligesindede fagfolk i form af Andersen Globals medlemmer og samarbejdspartnere for at fortsætte med at give kunderne verdensklasse løsninger uanset grænser."

"McW Todman & Co. er et team af eksperter, hvis solide juridiske praksis og dedikation til stewardship giver dem en konkurrencefordel på deres marked," sagde Andersen Global Chairman og Andersen CEO Mark Vorsatz. "Dette er endnu en vigtig tilføjelse til vores udvidelsesstrategi i Caribien. Deres omfattende lokale erfaring og relationer i regionen, som overskrider grænser, supplerer vores globale platform."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, har Andersen Global nu over 9.000 fagfolk globalt og er repræsenteret på mere end 325 lokaliteter via sine medlemsfirmaer og samarbejdende firmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global