Andersen Global udvider til Filippinerne

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global fortsætter med at tilføje dybde til sit fodaftryk i Asien gennem en samarbejdsaftale med det filippinske advokatfirma Cruz Marcelo & Tenefrancia.

Full-service firmaet opererer med 23 partnere og mere end 160 fagfolk, der betjener lokale og internationale virksomheder, offentlige enheder, multilaterale organisationer og enkeltpersoner. Firmaet anerkendes konsekvent af Chambers & Partners, The Legal 500 og IFLR1000, og dets servicetilbud omfatter virksomheds- og specialprojekter, procesførelse, voldgift og tvistbilæggelse, arbejds- og ansættelsesret, intellektuel ejendomsret, minedrift og energi, telekommunikation, medier og teknologi, infrastruktur, transport samt offentlig forsyning og skat.

”Andersen Globals medlems- og samarbejdende firmaer bringer betydelige ressourcer og kapaciteter til vores kunder”, siger ledende partner Joe Nathan P. Tenefrancia. ”Vores fælles værdier og vision vil give os mulighed for at samarbejde problemfrit og sikre, at vores kunder får en komplet pakke af integrerede tjenester globalt”.

Andersen Globals bestyrelsesformand og CEO Mark Vorsatz tilføjer, ”Cruz Marcelo & Tenefrancia er et af de mest velrenommerede firmaer i landet. Filippinerne er et uundværligt marked, og vi fortsætter med at dyrke en stærk tilstedeværelse i regionen. Vi vil fortsætte med at forbedre vores platform i Asien med kvalitetsgrupper, der tager vores værdier til sig, og styrker vores evne til at levere den bedste service i klassen”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, har Andersen Global nu over 9.000 fagfolk globalt og er repræsenteret på mere end 324 lokaliteter via sine medlemsfirmaer og samarbejdende firmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global