Andersen Global fortsætter sin asiatiske ekspansion med Malaysia-baseret advokatfirma

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global fortsætter sin ekspansion i Asien med en samarbejdsaftale med det Malaysia-baserede advokatfirma Halim Hong & Quek Advocates & Solicitors (HHQ).

HHQ, der er grundlagt i 2000, tilbyder full-service juridiske kapaciteter inden for alternativ konfliktløsning, bankdrift og finansiering, virksomheder og fusioner og overtagelser, energi og infrastruktur, retstvister, fast ejendom og konstruktion. Med kontorer i Kuala Lumpur, Johor og Penang tilbyder firmaet service til en lang række inden- og udenlandske virksomheder samt et stort net af værdifulde enkeltpersoner og udenlandske investorer.

"Vores mål er at styrke enkeltpersoner og virksomheder med den bedste juridiske service og samtidig skabe værditilvækst af indvirkning på samfundet gennem vores kapaciteter," administrerende partner Dato' Quek Ngee Meng. "Vi ansætter dem, der stræber efter det bedste og har en positiv tankegang. Vores team er dedikeret til at investere i vores folk for at tilvejebringe en ekstraordinær service og løsninger til vores kunder. Samarbejdet med Andersen Global udvider vores platform og evner til at levere problemfrie, integrerede løsninger på både juridiske og skattemæssige problemer til vores hjemlige og udenlandske kunder over hele verden."

Andersen Globals formand og Andersen CEO Mark Vorsatz tilføjede, "HHQs kulturelle viden og omfattende erfaring på regionens markeder bringer øjeblikkelig værdi til vores kunder og folk, da efterspørgslen i regionen fortsætter med at stige. Malaysia er en væsentlig tilføjelse til vores globale platform, og firmaets engagement i lederskab og førsteklasses service styrker vores evne til at imødekomme kundernes behov i store globale økonomier."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, har Andersen Global nu mere end 8.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 301 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global