Andersen Global etablerer sig på markedet i Hongkong

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global etablerer et fodfæste i Hongkong, Kina, gennem en samarbejdsaftale med advokatfirmaet Kwok Yih & Chan (KYC) og tilføjer dækning på et af de vigtigste markeder i regionen.

Firmaet blev grundlagt i 1994 som et advokatfirma med speciale i erhvervs- og kapitalmarkeder under navnet Kwok & Yih og blev relanceret i 2014 som KYC af advokater med erfaring fra internationale firmaer. Firmaet opererer i øjeblikket med ni partnere og mere end 25 eksperter og har ekspertise inden for en lang række områder, herunder fusioner og opkøb, kapitalmarkeder, virksomheds- og handelsret, lovgivningsmæssige undersøgelser og compliance, tvistbilæggelse og kinesisk lovgivning og investering.

“Vi er fortsat stolte af vores engagement i at levere juridiske tjenester af højeste kvalitet,” udtaler medstiftende partner i KYC, Larry Kwok. “Andersen Global tilbyder uovertrufne skattemæssige og juridiske tjenester på en ukompliceret måde overalt i verden. Vi ser frem til at samarbejde med organisationen og levere synergistiske løsninger på komplekse grænseoverskridende transaktioner og juridiske problemer.”

“Hongkong er ubestrideligt et vigtigt marked i Asien, og vi er heldige at samarbejde med et så fremragende firma,” fortæller Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen. “KYC har en enestående stor viden og omfattende erfaring i at betjene klienter både lokalt og regionalt og på det kinesiske fastland. Vores tilstedeværelse her er en del af vores samlede strategi og positionerer os godt med henblik på yderligere ekspansion, idet vi fokuserer på at øge vores fodaftryk i regionen.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, har Andersen Global nu over 8.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 291 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global