Nieuwe mobiele RPG KonoSuba: Fantastic Days Passeert 1 miljoen downloads

Ga op een geheel nieuw avontuur door de wereld van KonoSuba!

KonoSuba: Fantastic Days - 1 Million Downloads (Graphic: Business Wire)

LOS ANGELES--()--Vandaag heeft Nexon aangekondigd dat zijn nieuwste gratis te spelen mobiele RPG Kono Suba: Fantastic Days in slechts 5 dagen maar liefst een miljoen downloads heeft bereikt. Gebaseerd op de populaire komedie-animeserie die wordt gestreamd op Crunchyroll en HBO Max, is het personage-verzamelspel nu beschikbaar op iOS en Android.

Sinds de eerste release en het enorme succes in Japan in februari 2020, heeft de wereldwijde release op 19 augustus 2021 al de prestigieuze mijlpaal van een miljoen downloads bereikt, waarbij het aantal gebruikers met de dag groeit. Spelers hebben genoten van de kans om op avontuur te gaan in de fantasiewereld van KonoSuba en de positieve reacties van fans hebben een grote factor gespeeld in het snelle succes.

Om een miljoen downloads te vieren, beloont Nexon alle spelers die inloggen op Kono Suba: Fantastic Days met het volgende gratis valutageschenk en een tijdelijk evenement:

• Beloning: 1.500 gratis kwarts voor spelers die inloggen van 30 augustus om 17.00 uur PDT tot 5 september om 8.00 uur PDT (eenmaal in te wisselen per account)
  • Evenement: Main Quest (normaal) 2x Item Drop van 31 augustus om 01.00 uur PDT tot 3 september om 12.59 uur PDT

KonoSuba: Fantastic Days bevat favoriete personages van fans, waaronder Kazuma Satou, Aqua, Megumin en Darkness. De personages zijn ingesproken door hun originele Japanse stemacteurs, waaronder Jun Fukushima, Sora Amamiya, Rie Takahashi en Ai Kayano. In navolging van een originele verhaallijn zijn ook op maat gemaakte nieuwe personages exclusief voor de mobiele RPG gemaakt. Gepubliceerd door Nexon in samenwerking met KonoSuba-uitgever Kadokawa, en ontwikkeld door Sumzap, is KonoSuba: Fantastic Days nu beschikbaar op iOS en Android.

Blijf op de hoogte van nieuwe personages, evenementen door Kono Suba: Fantastic Days te volgen op Twitter @playkonosuba en door de officiële website te bezoeken!

Assets: Persmaterialen

Social media: Twitch / Twitter / Instagram / Discord / Facebook

Over KonoSuba: Fantastic Days konosuba.nexon.com

Gebaseerd op de populaire anime-serie, “KonoSuba: God's Blessing on this Wonderful World!”, KonoSuba: Fantastic Days is een gratis te spelen personageverzameling RPG voor iOS en Android. Met fan-favoriete personages, waaronder Kazuma Satou, Aqua, Megumin en Darkness, volgt de game de verhaallijn van de originele roman en bevat maatwerk personages die exclusief voor de game zijn gemaakt. Vorig jaar zag de Japanse release van KonoSuba: Fantastic Days een groot succes, met erkenning van spelers en lof van de KonoSuba-fans.

Over Nexon America Inc. https://www.nexon.com/

Nexon America Inc. is opgericht in 2005 en levert uitstekende gratis te spelen online game-expertise en live game-ondersteuning, waarbij het gebruik maakt van de sterke punten van NEXON Co., Ltd. (‘Nexon’) en deze toepast voor een uniek westers publiek. Nexon America heeft al meer dan een decennium consequent iconische franchises zoals MapleStory en Mabinogi ondersteund. Deze hebben records gebroken en spelers geboeid. Met nieuwe projecten in het verschiet, handhaaft Nexon America de baanbrekende en innovatieve geest van het moederbedrijf, door gebruik te maken van de benadering dat de speler op de eerste plek komt, terwijl het de best mogelijke gameplay-ervaringen voor de westerse markt ontwerpt.

Nexon America
Brian Klotz.