DYSIS kondigt nieuw compact en draagbaar colposcoopontwerp aan met computerondersteunde cervicale mapping

DYSIS View is de nieuwste colposcoop die de DYSISmap™ bevat en de gegevens genereert die professionele zorgverleners kunnen helpen om cervicale laesies duidelijker te detecteren

DYSIS View | Computer-Aided Colposcopy with Cervical Mapping (Photo: Business Wire)

ATLANTA--()--DYSIS Medical Inc. is verheugd om de lancering aan te kondigen van DYSIS®View, een compacte en draagbare colposcoop, die de innovatieve computerondersteunde cervicale kaarttechnologie van het bedrijf omvat die beroepsbeoefenaren in de gezondheidszorg helpt om cervicale laesies duidelijker te detecteren.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk de volledige release hier: https://www.businesswire.com/news/home/20210727005846/en/

De DYSIS-familie van colposcopen omvat de nieuwe DYSISmap, een kleurgecodeerde samenvatting van het acetowhitening-effect van de baarmoederhals van de patiënt. Kleuren worden op de kaart toegewezen, afhankelijk van de veranderingen in acetowhitening gemeten door DYSIS tijdens het onderzoek. Deze gegevens helpen beroepsbeoefenaren in de gezondheidszorg de biopsieselectie te verbeteren. In de IMPROVE-COLPO-studie, toen kaart ondersteunde biopsieën werden toegevoegd aan colposcopie-onderzoeken, nam de detectie van patiënten met CIN2+ toe met 44%.

Brent Palmisano
770-847-8482