Andersen Global fortsætter ekspansionen i Caribien med advokatfirmaet Nelsons

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global etablerer kontor på Caymanøerne og styrker dermed sin nuværende caribiske tilstedeværelse gennem en samarbejdsaftale med advokatfirmaet Nelsons.

Grundlagt i 1994 og under ledelse af ledende partner Steven Barrie, tilbyder advokatfirmaet Nelsons deres kunder full-service-funktioner, herunder selskabs- og handelsret, immigration og lokal licensering, procesførelse og insolvens, private kundetjenester og -forvaltning, ejendomsret og strafferet.

”Vi fremmer gode relationer og er forpligtede til at levere skræddersyede, problemfri tjenester i vores kunders bedste interesse”, siger Steven. ”Samarbejdet med Andersen Global giver os mulighed for at arbejde med ligesindede, hvor vi fortsat vil levere klassens bedste løsninger til lokale og internationale kunder”.

”Tilføjelsen af ​​Nelsons supplerer vores andre firmaer i regionen, og deres kvalitet fremgår af det arbejde, vi har udført sammen med dem til dato”, siger Andersen Globals bestyrelsesformand og CEO Mark Vorsatz. ”Jeg er overbevist om, at vores synergi vil resultere i uafhængige, integrerede kundeløsninger”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 8.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 281 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global